Zlóz zamówienie

Adres

1/3
Join club hummel
Sign up to unlock FREE DELIVERY
Already a member?
Tak, chcę otrzymywać ekskluzywne oferty, inspirujące wiadomości i personalizowane rekomendacje od hummel poprzez e-mail, wiadomości SMS i reklamy. Podaję moje dane kontaktowe, aby hummel mógł dostosować treści do mnie.
Akceptuję regulamin członkostwa w club hummel.
Np. Firma, Lokal
+48
Np. Firma, Lokal

Sposób wysylki

2/3
Wybierz preferowany sposób wysylki
DHL

Proszę wybrać metodę dostawy

Sposób platnosci

3/3

Wybierz preferowany sposób platnosci

Podsumowanie zamówienia

Dodaj kod rabatowy
Nie wprowadzono kodu kuponu

Suma czesciowa

0,00 zł

Dostawa

Gratis

Punkty
-

Razem

0,00 zł


Akceptujemy nastepujaca platnosc...
Zapłać przy użyciu kuponu promocyjnego

Proszę wybrać metodę dostawy

Need help?

bok@hummelsport.pl

Często zadawanych pytaniach

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU, KTÓRE ZOSTAŁO ZROBIONE?

Przepraszamy, ale nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu ani danych adresowych po złożeniu zamówienia, ponieważ nasze procesy zamówień przebiegają automatycznie. Możemy jednak wstrzymać wysyłanie zamówienia, w zależności od statusu zamówienia. W przypadku, gdy żałujesz treści zamówienia, możesz odmówić jego otrzymania, a zostanie ono zwrócone do naszego magazynu za opłatą za zwrot w wysokości i zwrócone zostaną pieniądze. W przypadku błędu w danych adresowych, DHL może również zwrócić go do nas, w zależności od rodzaju błędu. W takim przypadku Twoje zamówienie zostanie zwrócone.

CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJĄ DOSTAWĘ?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą fakturę i numer przesyłki.

MAM PROBLEMY Z PŁATNOŚCIĄ - CO MAM ZROBIĆ?

Wypróbuj inną przeglądarkę, najlepiej Google Chrome, Safari lub Mozilla Firefox. Jeśli to nie pomoże, mógł wystąpić błąd techniczny i musimy dostać maila z problemem od ciebie, abyśmy mogli rozwiązać problem i pomóc Ci ukończyć zamówienie.

DOKONAŁEM JUŻ ZAKUPU - CZY MOGĘ UŻYĆ MOJEGO KODU RABATOWEGO?

Nie, niestety nie można użyć kodu rabatowego, jeśli zakup został już zakończony. Wszystkie zamówienia są obsługiwane tak szybko jak to możliwe po zakończeniu, więc nie jest możliwe użycie kodu rabatowego w zamówieniu, które zostało już zakończone.