Zlóz zamówienie
Podsumowanie zamówienia
Suma czesciowa
0,00 zł
Dostawa
Gratis
Razem
0,00 zł
Need help?
Często zadawanych pytaniach
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU, KTÓRE ZOSTAŁO ZROBIONE?
Przepraszamy, ale nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu ani danych adresowych po złożeniu zamówienia, ponieważ nasze procesy zamówień przebiegają automatycznie. Możemy jednak wstrzymać wysyłanie zamówienia, w zależności od statusu zamówienia. W przypadku, gdy żałujesz treści zamówienia, możesz odmówić jego otrzymania, a zostanie ono zwrócone do naszego magazynu za opłatą za zwrot w wysokości i zwrócone zostaną pieniądze. W przypadku błędu w danych adresowych, DHL może również zwrócić go do nas, w zależności od rodzaju błędu. W takim przypadku Twoje zamówienie zostanie zwrócone.
CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJĄ DOSTAWĘ?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą fakturę i numer przesyłki.
MAM PROBLEMY Z PŁATNOŚCIĄ - CO MAM ZROBIĆ?
Wypróbuj inną przeglądarkę, najlepiej Google Chrome, Safari lub Mozilla Firefox. Jeśli to nie pomoże, mógł wystąpić błąd techniczny i musimy dostać maila z problemem od ciebie, abyśmy mogli rozwiązać problem i pomóc Ci ukończyć zamówienie.
DOKONAŁEM JUŻ ZAKUPU - CZY MOGĘ UŻYĆ MOJEGO KODU RABATOWEGO?
Nie, niestety nie można użyć kodu rabatowego, jeśli zakup został już zakończony. Wszystkie zamówienia są obsługiwane tak szybko jak to możliwe po zakończeniu, więc nie jest możliwe użycie kodu rabatowego w zamówieniu, które zostało już zakończone.